Med “rammen” som udgangspunkt, men ikke nødvendigvis endestationen, forsøgte Rasmus Myrup at forene arbejdsformer fra broderi, billedvævning og snedkeri på Statens Værksteder for Kunst. Hans mål var at syntetisere træet og tråden i nye blandformer.

Med “rammen” som udgangspunkt, men ikke nødvendigvis endestationen, forsøgte Rasmus Myrup at forene arbejdsformer fra broderi, billedvævning og snedkeri på Statens Værksteder for Kunst. Hans mål var at syntetisere træet og tråden i nye blandformer.
På grafisk værksted har Veronica Rigét Alsing arbejdet med dybtryk for at afprøve det grafiske medie i forhold til sit vante formsprog og udtryk inden for maleri og tegning.
Pia Rönicke er optaget af de spor, planter og træer sætter, og det sprog, vi har for det. I projektet, Future Horizons, tager hun udgangspunkt i planten, Polygonum tinctorium, som også går under navnet Japansk Indigo - på koreansk 쪽.